niedziela, 10 lutego 2013

chrupiący kurczak po Madame Chilli

mieliśmy wczoraj w gościach brata mojego narzeczonego....
a że obydwoje lubią pojeść dość dobrze i nie zawsze dobrze hihi,
tak więc mój ukochany wpadł na pomysł:

domowe KFC

tyle, że bez zbędnej mąki i mleka jak to się przyjęło w robieniu domowego KFC :))

nie powiem, było pyszne, jedyne co udało mi się wywalczyć to to,żeby odsączyć kurczaka z oliwy po smażeniu... :)

kurczak jest na prawdę chrupiący, a moczenie w marynacie daję naprawdę dobrego smaka!
z sosem barbecue : rewelacja!



***

marynata:

cebula
pieprz
sól
chilli w proszku/naturalna
papryka
oliwa z oliwek

pokroić paprykę, cebulę, chilli...
połączyć wszystko razem...

pokrojonego kurczaka wymieszać razem z marynatą i odstawić na minimum 1 h...

do obtoczenia:
jajko <jak ktoś woli-ja nie użyłam>
pokruszone płatki corn flakes

gotowego kurczaka po czasie obtoczyć pierw w jajku jak ktoś preferuję,
a następnie w pokruszonych płatkach...
ja obtaczałam bez jajka...

smażyć na oliwie z oliwek <bądź innym wybranym oleju>
a następnie przenosić na papier kuchenny w celu lekkiego "odtłuszczenia" kurczaka...

kurczaka podawać z czym się żywnie podoba :))

voila!

***



bon appetit!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz